TEMPAHAN SETERUSNYA

Tempahan seterusnya yang akan dibuat :-


1. Adik Yusra Fahimah -drawing block casing

Projek peribadi :

1. Beg Telekung
2. Bekas alat tulis
3. Selimut Husni

Monday 5 March 2012

Car pixar kids quilt set

 Order dari kawan saya , Pn Liza.....Car pixar ....Kids quilt set...inilah quilt terbesar pernah saya jahit...segala usaha saya tumpahkan agar quilt ini terhasil dengan kemas...Maklumlah..mmg sangat sukar melakukan kerja - kerja "quilt" menggunakan mesin kecil yang antik...Alhamdulillah....terhasillah quilt ini....

 Bantalnya saya buat besar skit...tengok! besar kan!


Saya perincikan tentang quilt ni:

Bantal : Stripe- Robert Koufman designer cotton, 
              Red plain cotton - local cotton


Quilt :Front - car pixar - panel us designer cotton + local cotton    (red  and blue)
           Back - Japanese cotton miyaki....


ada satu lagi item yang tak siap travel casing.....semua RM150.....tapi kalo ada yang teringin, jangan suruh saya buat sebesar ni....dah tak larat nak jahit besar....sorry....
quilt akan diserah by hand minggu depan...

1 comment: